.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان توجهی به تیم ‌شموشک ‌ندارند

سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر گفت: مسئولان توجهی به تیم بزرگسالان شموشک نوشهر ندارند.

به گزارش شمال نیوز محمود بیداریان سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر پس از پایان بازی روز گذشته با تیم فوتبال ذوب آهن نوین اصفهان در گفت‌وگو با  فارس گفت: مشکل شموشک در این است که مسئولان نوشهر تمام تمرکز خود را بر روی تیم امید شموشک گذاشته‌اند و توجهی به تیم بزرگسالان شموشک نوشهر ندارند.

وی افزود: باید بین تیم امید و بزرگسالان تعامل و تعادل برقرار باشد تا در شرایطی مانند امروز که فقط دو ذخیره داشتیم به کمک تیم بزرگسالان بیایند اما ما امروز با چند بازیکن از تیم جوانان خود در این بازی استفاده کردیم.

بیداریان در پاسخ به این سئوال که علت عدم همراهی تنی چند از بازیکنان اصلی شموشک با این تیم چیست، اظهار داشت: مسائل مالی در باشگاه باعث شد چند بازیکنان اصلی تیم از همراهی با تیم خودداری کنند اما به عقیده من بازیکن وقتی با یک تیم قرار می‌بندد باید بار شرایطی تا آخر پای قرارداد خود بایستد.

وی به باخت هفت بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری اردبیل اشاره کرد و تصریح کرد: در بازی با شهرداری اردبیل فقط 9 بازیکن در اختیار داشتیم و بدون ذخیره به مصاف میزبان خود در اردبیل رفتیم و در نهایت با نتیجه هفت بر صفر به این تیم باختیم ولی به هر صورت باید به این وضعیت شموشک نوشهر خاتمه داد و آن را از این گرداب نجات داد.

* شرایط باتلاقی ورزشگاه نوشهر

هاشم سلطانی بازیکن سابق استقلال تهران و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نوین اصفهان نیز در پایان بازی به خبرنگارفارس گفت: دو تیم با توجه به شرایط زمین ورزشگاه شهدای نوشهر همه تلاش خود را برای ارائه بازی خوب کردند اما شرایط زمین خراب و باتلاقی ورزشگاه نوشهر اجازه این کار را از دو تیم گرفت‌

وی افزود: تیم فوتبال شموشک نوشهر برای در امان ماندن از سقوط به لیگ فوتبال دسته سوم کشور مانند یک تیمی که در حال قهرمان شدن است برابر تیم ما انگیزه داشت و همین موجب شد یک بازی فیزیکی و سختی برای دو تیم رقم بخورد.

سلطانی گفت: ما چند موقعیت گل هم داشتیم اما در نواختن ضربات آخر تیم ما به‌خاطر شرایط بد زمین ورزشگاه نوشهر با مشکل مواجه می‌شدند و به همین دلیل نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده بهره ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نوین اصفهان تصریح کرد: این بازی نخستین تجربه سرمربیگری من در تیم فوتبال ذوب آهن نوین اصفهان بود و تنها دو روز است که تیم را در اختیار گرفتم و مطمئنا در ادامه روند رو به رشدی را طی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید بیشتر به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر همانند لیگ دو فوتبال کشور توجه کند و با نظارت بیشتری بازی‌ها را برگزار کند چرا که در همین لیگ دو کشور بازیکنانی در حد کیفیت لیگ برتر حضور دارند که می‌توانند در لیگ برتر به کمک تیم‌های لیگ برتری بیایند.

به گزارش فارس، از سری مسابقات معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دو کشور روز گذشته دیداری بین تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر و ذوب آهن نوین اصفهان در ورزشگاه نوشهر برگزار شد.

شرایط بسیار نامطلوب و باتلاقی زمین ورزرشگاه نوشهر موجب شد تا دو تیم نتوانند بازی روان و با کیفیتی را ارائه دهند و مجبور به ارسال توپ‌های بلند بر روی دروازه یکدیگر شدند که در نهایت تاثیری برای دو تیم نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.